Siyaset

3 belediye başkanı daha AKP'ye katıldı, Özarslan Erdoğan'ın elini öptü

CHP'den uzun süre önce istifa eden Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan ve dün istifa eden Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan ile İYİ Partili Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı AKP'ye katıldı.

3 belediye başkanı daha AKP'ye katıldı, Özarslan Erdoğan'ın elini öptü
25-06-2026 16:06
25-06-2026 16:30

CHP'den uzun süre önce istifa eden Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan ve dün istifa eden Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan ile İYİ Partili Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı AKP'ye katıldı.

3 isim AKP Genel Merkezi'nde düzenlenen Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı'na katıldı. Arı, Özarslan ve Özcan'a rozetlerini AKP'li Cumhurbaşkanı Erdoğan taktı.

Erdoğan törende yaptığı konuşmada "Aramıza yeni katılan başkanlarımızı bağrımıza basacağız. Hoş geldin diyoruz" dedi.

Erdoğan'ın konuşmasının ardından ilk olarak Rasim Arı'nın rozeti takıldı. Ardından da Mesut Özarslan'ın rozeti takıldı. Özarslan rozet almak için çıktığı kürsüde Erdoğan'ın elini öptü.

Son olarak da Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan da kürsüye çıkarak rozetini taktı.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
TÜRKİYE GÜNDEMİ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ÇOK OKUNAN HABERLER