?>

Başbakanın yoğun Gaziantep mesaisi

Bir dizi programlarını gerçekleştirmek üzere Gaziantep’e gelen Başbakan Binali Yıldırım, programına Ak Parti Gençlik Kolları Kongresine katılarak devam etti.

Gündem - 8 yıl önce

Bir dizi programlarını gerçekleştirmek üzere Gaziantep’e gelen Başbakan Binali Yıldırım, programına Ak Parti Gençlik Kolları Kongresine katılarak devam etti. Şahinbey Karataş Spor Salonunda yapılan kongre çıkışında dışarda bekleyen vatandaşlara da hitap eden Başbakan Yıldırım, “Gençlerimizin, geleceğe güvenle yürümelerini istiyoruz. Kadınlarımızın geleceğe güvenle bakmasını istiyoruz. İnançla, azimle sürdürdüğümüz bu mücadele milletin ikbal mücadelesidir. Sizler Gazi unvanınızın yanına bir de ensar unvanı eklediniz. Şu anda Gaziantep, yarım milyona yakın Suriyeli kardeşimizi bağrına basıyor, misafir ediyor. Suriyeli muhacirlere ensar olan bütün Gaziantepli kardeşlerime şükranlarımızı sunuyorum. Sizler bu asil duruşunuzla kardeşlik ve komşuluk hukukunun gereğini yaptınız, aynı zamanda bütün dünyaya da unutulmayacak bir de ders verdiniz.  Sadece o mazlumlar değil bütün insanlık Gaziantep ve Kilis’i hayırla yad edecek, unutmayacaktır. Vakıflarımız, derneklerimiz Suriyeli kardeşlerimiz için çıkardıkları gazete, dergi, radyo yayınlarında onların kültür değerlerinin yaşamasına katkı sağladı. Eğitim desteği verdiniz." diye konuştu.   ÇAYA DAVET EDEN VATANDAŞI KIRMADI Başbakan Yıldırım’ı kongre salonu çıkışında açtıkları pankartla çaya davet eden Yusuf Demirel ve Sahra Demirel çiftini evlerinde ziyaret etti.     ŞEHİT AİLESİNE ZİYARET   Başbakan Yıldırım daha sonra İzmir'in Bornova ilçesinde kimlik kontrolü sırasında asker kaçağı olduğu anlaşılan şüphelinin bıçaklı saldırısı sonucu şehit olan polis memuru Mehmet Çelik'in ailesine taziye ziyaretinde bulundu. Şehidin babası Ahmet ile annesi Elif Çelik ve yakınlarına başsağlığı dileyen Başbakan Yıldırım, ziyarette şehidimizin ailesine Türk Bayrağı ve Kur'an-ı Kerim hediye etti. Başbakana ziyaretlerinde Başbakan Yardımcısı Mehmet Şimşek, Adalet Bakanı Abdülhamit Gül, Vali Ali Yerlikaya ve Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin’de eşlik etti. Başbakan Yıldırım programIna Büyükşehir Belediyesini ziyaret ederek devam etti. Belediye ziyaretinde kendisini down sendromlu çocuklardan oluşan mehter takımı karşıladı. Bir süre çocukların çaldığı mehter marşını dinleyen Başbakan Yıldırım, burada hatıra çocuklarla fotoğrafı çektirdi.
Haftanın Öne Çıkanları

Deprem haritasında Gaziantep hangi iller arasında?

2018-03-24 09:46 - Gündem

Gaziantepli eski Bakan hayatını kaybetti

2018-03-19 08:36 - Gündem

Bugün Aşık Veysel'in ölüm yıldönümü

2018-03-21 08:34 - Gündem

Gaziantepli Esma Sultan 5 gündür kayıp!

2018-03-19 22:19 - Asayiş

Gaziantep'te eski oda başkanı ve oğlu öldürüldü!

2018-03-22 22:19 - Asayiş

Prof. Dr. Ertan ve Prof. Dr. Kadıoğlu Sankonuk'ta

2018-03-20 07:39 - Sağlık

Gaziantep'te vahşet! İntihar mı, cinayet mi?

2018-03-22 16:39 - Asayiş

İşte hile yapan 173 firmanın 282 ürünü

2018-03-23 21:05 - Gündem

Milyon doları veren FETÖ’cü serbest bırakılıyor!

2018-03-19 07:50 - Siyaset

Özel kuvvetler Afrin’de!

2018-03-18 08:41 - Gündem

İlgili Haberler

Mansur Yavaş'tan 'Levent Koç' açıklaması: Elimi öpmek istedi, öptürmedim!

10:54 - Gündem

CHP'li Adalar Belediye Başkanı dahil 35 kişi tutuklandı!

07:44 - Gündem

CHP'li Silifke Belediye Başkanı Turgut ve 7 kişi tutuklandı

07:42 - Gündem

Butlan ekibi CHP İzmir'de kapıları kırarak içeri girdi!

11:44 - Gündem

Eylemlerini bakanlık önüne taşıyan öğretmenlere polis yine müdahale etti!

17:22 - Gündem

Günün Manşetleri

Ümit Dikbayır, CHP'den istifa etti

18:35 - Siyaset

Butlan yönetiminin sözcüsü Sarı'dan 'olağan kurultay' açıklaması

16:42 - Siyaset

Akaryakıt sektörüne operasyon: 10 şirkete kayyum atandı!

11:24 - Asayiş

CHP'de mutlak butlan yönetiminden yeni ihraç kararları!

10:51 - Siyaset

CHP'li Adalar Belediye Başkanı dahil 35 kişi tutuklandı!

07:44 - Gündem