?>

Eğlenerek öğreniyorlar

Şahinbey Belediyesi, öğrencilerin geri dönüşüm anlamında bilinçlenmesini eğlenceli hale getirerek boyayarak öğretiyor.

Yerel - 8 yıl önce

Şahinbey Belediyesi, öğrencilerin geri dönüşüm anlamında bilinçlenmesini eğlenceli hale getirerek boyayarak öğretiyor.

Şahinbey Belediyesi sıfır atık çalışmaları tüm hızıyla devam ediyor. Şahinbey Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü'nce başlatılan çalışmalar kapsamında  Şahinbey İlçesi genelindeki anaokulu ve ilkokul öğrencilerine geri dönüşümle ilgili bilgilenmeleri için boyama kitabı dağıttı.

EĞLENEREK ÖĞRENİYORLAR

Şahinbey Belediye Başkanı Mehmet Tahmazoğlu, geri dönüşümün önemini anasınıfı öğrencilerinin de öğrenmeleri için boyama kitabı dağıtıldığını belirterek “ Anasınıfı ve İlkokul öğrencilerinin sıfır atığı daha iyi benimsemeleri için Şahincan ile Boya ve Öğren kitabımızı dağıtıyoruz. Boyama kitabımızda; çevremizi korumamızın gerekliliğini, çöpleri yere atmamamızı, doğayı korumanın önemini, hayvanları sevmeyi, geri dönüşümün yararlarını, ekmeğin nimet olup yerinin çöp olmadığını anlatıyoruz” dedi.

ÖĞRENCİLERİMİZİ BİLİNÇLENDİRİYORUZ

Başkan Mehmet Tahmazoğlu öğrencilerin geri dönüşümle ilgili bilgilendirildiğini belirterek “Sıfır atık projemizi tüm okulları tek tek dolaşarak anlatmaya devam ediyoruz. Sıfır atığın önemine vurgu yaparak, geri dönüşüm malzemelerinin toplanması halinde ülkemizin elde edeceği kazanç anlatılıyor. Okullarda kurduğumuz Sıfır Atık Çadırları ile öğrenciler evlerde biriktirdikleri geri dönüşümleri belirlediğimiz günlerde getirdiğinde öğrencilere ve okullara çeşitli hediyeler veriyoruz. Bu sayede sıfır atığı ilk çıkış noktası olan evlerde başlatmış oluyoruz”

GERİ DÖNÜŞÜMÜ ANLATIYORUZ

Başkan Mehmet Tahmazoğlu, geri dönüşüm önemine vurgu yaparak, “Belediye hizmet binamızda 7 adet ve Sosyal Tesislerimize 35 adet koyduğumuz toplamda 42 adet sıfır atık kutu seti ile kâğıt, metal, cam, pil, elektronik, organik ve plastik atıklar 7 kategoride ayrı ayrı toplanıp lisanslı firmalara veriliyor. Marketlere koyduğumuz tel kafesler, cadde ve sokaklara bıraktığımız konteynerler, pet şişe kafesleri ile vatandaşlarımızın kolay ulaşabilmeleri için nereye atayım uygulamamız ile belediyemizin internet sitesinden kolayca yerine bakarak, sıfır atıklarını götürebiliyorlar. Ayrıca ilçemizdeki vatandaşlarımızı bilgilendirmek çalışmaları yapıyoruz. Belirlenen günlerde dağıtılan ve topladığımız atıklardan üretilen poşetler tekrar toplanarak vatandaşlarımızın geri dönüşüme ilgisini artırıyoruz” dedi.

Editör: Turgut Bozgeyik

Haftanın Öne Çıkanları

Gaziantep'te restoranda silahlı kavga: 1 ölü 1 yaralı

2018-11-25 13:48 - Asayiş

Gaün'de okul boyama etkinliği

2018-11-26 12:33 - Eğitim

26 yaşındaki gencin katil zanlıları yakalandı

2018-11-27 14:28 - Asayiş

MHP'li Çelik aday gibi çalışıyor

2018-11-23 22:04 - Siyaset

Gaziantep'te trafoda ceset bulundu!..

2018-11-22 18:26 - Asayiş

Gaziantep'te kız kardeşler ölüme birlikte gitti!

2018-11-20 20:38 - Asayiş

Gaziantep'te kazada yanan tır şoförü öldü!

2018-11-21 11:45 - Asayiş

Osmanlıspor kalecisi NCR'de ameliyat oldu

2018-11-26 18:33 - Sağlık

Gaziantep'te pompalı tüfekle intihar

2018-11-23 20:50 - Asayiş

Nurcu rektörden Erdoğan'a: Gaziantep adayına dikkat!

2018-11-25 15:24 - Gündem

İlgili Haberler

Yılmaz, Babalar Günü’nde huzurevi sakinleriyle buluştu

00:00 - Yerel

Şahinbey Ampute Türkiye Kupası'nı da aldı!

00:00 - Yerel

GSO'da “Yapay Zeka ile Dijital Büyümenin Anahtarı” eğitim programı

00:00 - Yerel

Başkan Kılıç'tan, Babalar Günü mesajı

00:00 - Yerel

Büyükşehir'den gençlik, spor ve eğitim projeleri

00:00 - Yerel

Günün Manşetleri

Tülay Hatimoğulları'ndan Kılıçdaroğlu'na sert tepki

20:56 - Siyaset

Cemil Tugay: Yeni parti kurulacak, orada olacağım

10:56 - Siyaset

Kılıçdaroğlu: CHP ve belediye davaları siyasi değil!

21:13 - Siyaset

Eylemlerini bakanlık önüne taşıyan öğretmenlere polis yine müdahale etti!

17:22 - Gündem

Denizli'de Özgür Özel izdihamı...

14:37 - Siyaset