?>

18 bin sözleşmeli sağlık personeli alınacak

Sağlık Bakanı Ahmet Demircan, 18 bin yeni sözleşmeli sağlık personeli alınacağını açıkladı.

Gündem - 8 yıl önce

Sağlık Bakanı Ahmet Demircan, 18 bin yeni sözleşmeli sağlık personeli alınacağını açıkladı.

Sağlık Bakanı Ahmet Demircan, "ÖSYM tarafından yapılacak merkezi yerleştirmeyle ortaöğretim, ön lisans ve lisans düzeyinde toplam 18 bin sözleşmeli sağlık personeli alınacak. Bunların ilanı önümüzdeki perşembe günü ÖSYM tarafından yapılacak." dedi.

Haftanın Öne Çıkanları

Şahinbey, 57 Şehitkamil 53 ilden büyük

2018-05-24 09:37 - Yaşam

Muharrem İnce'nin Gaziantep mitingi ne zaman?

2018-05-25 21:36 - Siyaset

Özgür Demirtaş, doların neden arttığını açıkladı

2018-05-26 22:04 - Ekonomi

Gaziantep'te asker kaza kurşunuyla şehit oldu!

2018-05-26 08:05 - Asayiş

Gaziantep'te iftar vakti kardeş kardeşi öldürdü!..

2018-05-27 13:52 - Asayiş

‘Suriyeli kızlar başlık parasına satılıyor!’

2018-05-27 07:31 - Gündem

Seçkin Kojeji satrançta yine farkını ortaya koydu

2018-05-25 17:28 - Spor

Gaziantep, Türkiye’den daha genç

2018-05-22 23:46 - Yaşam

Gaziantep'te iftar saati yangın korkuttu!

2018-05-29 09:08 - Asayiş

AK Parti’de Alpay Özalan kavgası!

2018-05-23 00:23 - Siyaset

İlgili Haberler

Butlan ekibi CHP İzmir'de kapıları kırarak içeri girdi!

11:44 - Gündem

Eylemlerini bakanlık önüne taşıyan öğretmenlere polis yine müdahale etti!

17:22 - Gündem

TBMM'de 'sahte oy' skandalı: 76 sahte pusula verilmiş!

07:27 - Gündem

12 milletvekili hakkında dokunulmazlık dosyaları Meclis’e sunuldu

20:43 - Gündem

CHP lideri Özgür Özel'e, Ulus Hali'nde sevgi seli...

16:17 - Gündem

Günün Manşetleri

Butlan ekibi CHP İzmir'de kapıları kırarak içeri girdi!

11:44 - Gündem

Tülay Hatimoğulları'ndan Kılıçdaroğlu'na sert tepki

20:56 - Siyaset

Cemil Tugay: Yeni parti kurulacak, orada olacağım

10:56 - Siyaset

Kılıçdaroğlu: CHP ve belediye davaları siyasi değil!

21:13 - Siyaset

Eylemlerini bakanlık önüne taşıyan öğretmenlere polis yine müdahale etti!

17:22 - Gündem